The Development of Youth’s Artistic Communication Underthe Influence of the Development of Science and Information and Communication Technologies
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Agejevs, V. (2005). Semiotika.Rīga: Jumava.
Беспалов, Б. И. (1984). Действие: психологические механизмы визуального мышления. Мockвa.
Buiķis, A. (2001). Vai mēs esam tie, kas patiesībā esam. Rīga: Madris.
Bute, D. (2012). Sabiedrība, integrācija, izglītība. Starptautiskās zinātniskās konferences materiāli. Skolēnu mākslas komunikācijas veidošanās zinātnes un tehnikas attīstības ietekmē (31.-38.lpp.). Rēzekne. Latvijas centrālās statistika birojs, (2012). Skatīts 20.01.2012. http://www.csb.gov.lv.
Mācīšanās stili, (2012). Skatīts 10.02.2012. http://www.liis.lv/talakizglitiba/stili.htm.
Prensky, M. (2010). Digitaln Game-Based Learning, Mc Graw-Hill, New York, NY, Accessed October 2, 2010. Skatīts 06.10.2010. http://www.marcprensky.com/.
Prensky, M. (2011). The Reformers Are Leaving Our Schools in the 20th Century. Whymost U.S. school reformers are on the wrong track, and how to get our kids’ education right for the future. Skatīts 013.08.2012. http://www.marcprensky.com/writing/+PrenskyThe_Reformers_Are_Leaving_Our_Schools_in_the_20t h_Century-please_distribute_freely.pdf.
Priedīte, A. (2012). Kādu valodu lietojam interneta ziņu portālos – ārvalstu prakse. Skatīts 08.04.2012. http://www.lu.lv/filol/valoda/ind_3_publ_r_Priedites.htm.
Reņģe, J. (2002). Mācīšanās spēju attīšana. Rīga: Pētergailis
DOI: https://doi.org/10.17770/amcd2012.1223
Refbacks
- There are currently no refbacks.