Educational Potential of Museums
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Abdullah, J., Azam, R., Bustami, R. (2013). Socio-economic and Cultural Sustainability of Muslims in Georgetown World Heritage Site // ASEAN Conference on Environment-Behaviour Studies Hanoi Architectural University, Hanoi, Vietnam, 19-22 March 2013. Procedia – Social and Behavioral Sciences 85, p. 217-226. Skatīts 27.06.2014. http://ac.els-cdn.com/S1877042813024804/1-s2.0-S1877042813024804-main.pdf?_tid=f4a30138-2320-11e4-a4ef- 00000aacb35d&acdnat=1407958697_266ef87 c40d1285d2dc81 a1c3e7e625b.
Ambrozs, T., Peins, K. (2002). Muzeju darbības pamati. Rīga: Muzeju valsts pārvalde.
Anspaks, J. (2004). Mākslas pedagoģija. 1. daļa. Mākslas pedagoģijas teorijas un prakses pamatu veidotāji. Rīga: Raka.
Briede, B.(2011). Mācīšanās (studiju) rezultātu būtība un formulēšana, izmantojot Blūma taksonomijas kognitīvo daļu. Skatīts 10.06.2014. http://www.google.lv/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&ved=0CCsQFjAA &url=http%3A%2F%2Fwww.aip.lv%2Fgetfile-ppt.php%3Fart%3DB_Briede_Macisanas%2520rezultati_22112011.ppt&ei=nHOYUsaEJszIk Aes- IDgDQ&usg=AFQjCNE3MVBsdtQOlYZcGfWLCD34MuhrkA&bvm=bv.57155469,d.eW0.
David Ausubel. Skatīts 26.04.2013. http://www.theoryfundamentals.com/ausubel.htm. 6. Dianina, K. (2010). The return of history: Museum, heritage, and national identity in Imperial Russia // Jurnal of Eurasian Studies. Disciplinary and Regional Trends in Russian and Eurasian Studies: Retrospective Glances and New Steps. Vol. 1, issue 2., July 2010, p. 111-118. Skatīts 28.06.2014. http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1879366510000199.
Dreiblate, G. (b.g.). Krājuma dokumentēšana muzejā. Skatīts 11.07.2014. http://www.skolumuzejubiedriba.lv/wp-content/uploads/2012/09/Kraajuma- dokumenteeshana.ppt#281,26.
Gibsa, K., Sani, M., Tompsone, Dž.(2006). Mūžizglītība muzejā. Eiropas rokasgrāmata. Muzeoloģijas bibliotēka. Rīga.
Jerome Bruner. Skatīts 26.04.2014. http://www.theoryfundamentals.com/bruner.htm.
Lieģeniece, D. (2002). Ievads andragoģijā jeb mācīšanās „būt” pieaugušo vecumā. R.: Raka.
Măduţa, C. (2013). Education and national identity. The local cultural heritage and its effects upon present local educational policies in Arad county from Romania // Procedia – Social and Behavioral Sciences 116, p. 2847-2851. Skatīts 17.06.2014. http://ac.els-cdn.com/S1877042814006843/1-s2.0- S1877042814006843-main.pdf?_tid=311c54d6-231a-11e4-8298-00000aacb3 5e&acdnat=1407955792_6316494f0eb42bfa984bf109d6271015.
Siliņa-Jasjukeviča, G. (2011). Novada tradicionālās kultūras apguves prakse pamatizglītībā: dažas problēmas un risinājumi // Sabiedrība, intergrācija, izglītība. Starptautiskās zinātniskās konferences materiāli 2011. gada 27.-28. maijs. II daļa: Skolas pedagoģija, Mūžizglītība, Apskati. Rēzekne: RA izdevniecība, 342.-350. lpp.
DOI: https://doi.org/10.17770/amcd2014.1328
Refbacks
- There are currently no refbacks.