DEVELOPMENT OF ONLINE STORES SINCE COVID-19
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
COVID-19 fakti. [Brisele: Eiropas Vakcinācijas informācijas portāls, 2020]. Skatīts: 25.03.2021. https://vaccination-info.eu/lv/covid-19/covid-19-fakti
Latvijas Digitālo ekspertu biedrība. E-komercijas pārsteigumi 2020. gadam. [Rīga: Latvijas Digitālo ekspertu biedrība, 2019]. Skatīts: 13.03.2021. https://www.lde.lv/raksts/e-komercijas-tendences-2019-2020-gadam/
Centrālās statistikas pārvalde. 99% uzņēmumu un 85,4% mājsaimniecību pieejams internets. Rīga: Centrālās statistikas pārvalde, 2020. Skatīts: 10.04.2020. https://www.csb.gov.lv/en/press_release/2832
Zalāne, L. Līdz ar Covid-19 pandēmiju Latvijā uzplaukumu piedzīvo e-komercija. Rīga: Latvijas Sabiedrības mediji, 2020. Skatīts: 20.03.2021. https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekonomika/lidz-ar-covid-19-pandemiju-latvija-uzplaukumu-piedzivo-e-komercija.a382596/
Centrālās statistikas pārvalde. Turpina pieaugt interneta izmantošana mājsaimniecībās. Rīga: Centrālās statistikas pārvalde, 2019. Skatīts: 14.03.2021. https://www.csb.gov.lv/lv/statistika/statistikas-temas/zinatne-ikt/datori-internets/meklet-tema/2580-iedzivotaju-interneta-lietosanas-paradumi
Centrālās statistikas pārvalde. Desmit gados interneta pieejamība mājsaimniecībās pieaugusi par 30%. Rīga: Centrālās statistikas pārvalde, 2020. Skatīts: 14.03.2021. https://www.csb.gov.lv/lv/statistika/statistikas-temas/zinatne-ikt/datori-internets/meklet-tema/2775-iedzivotaju-interneta-lietosanas-paradumi
Rosenbaum, M. S., Russell-Benet, R. Editorial: service research in the new (post-COVID) marketplace. Journal of Services Marketing, vol. 34 (2020), No. 5, pp. 1-5.
Hyung, Jun Ahn. Evaluating customer aid functions of online stores with agent-based models of customer behavior and evolution strategy. Information Sciences, vol. 180 (2010), issue 9, pp. 1555-1570. Skatīts: 29.03.2021. https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0020025510000022?via%3Dihub
E-komercijas priekšrocības un trūkumi. Rīga: Bright, 2020. Skatīts 20.03.2021. https://www.bright.lv/e-komercijas-prieksrocibas-un-trukumi/
Genc-Nayebi, Necmiye, Abran, Alain. A systematic literature review: Opinion mining studies from mobile app store user reviews. Journal of Systems and Software, vol. 125 (2017), pp. 207-219. Skatīts: 20.03.2021. https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0164121216302291?via%3Dihub
DOI: https://doi.org/10.17770/het2021.25.6785
Refbacks
- There are currently no refbacks.