INNOVATIONS OF THE TRADE MARKETING IN LATVIA
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Caune J., Dzedons A. Stratēģiskā vadīšana. R.: Balta eko, 2004, 14.-15.lpp.
Fontēns P. 12 jautājumi par Eiropu. Beļģija: Eiropas Kopiena, 2007, 14.lpp
Gaile-Sarkane E. E-mārketinga pamati.Rīga: RTU, 2005. 124.lpp.
Kotler F. Marketing v tretjem tisjačeletije: Kak sozdat, zavojevat i uderžat rinok. M.:ACT, 2000, 121 s.
Spīča I., Fedjunovs H. Inovāciju tirgvedības aktualitātes un problēmas Latvijā// Latvijas Universitātes raksti. 2006, 702.sēj.: Ekonomika, V, 503.lpp.
Spīča I Tirgvedība :Lekciju konspekti un semināru materiāli/ 5.izd. R.: LU, 2005. 142 lpp.
Strazdiņa V., Spīča I. Tirdzniecības uzņēmējdarbība. Rēzekne: Rēzeknes Augstskola, 2008, 7.lpp.
http://www.balticshop.com
http://www.etsy.com/
http://www.myspace.com/daumants
DOI: https://doi.org/10.17770/lner2010vol1.2.1798
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2016 Inese Spīča, Ernests Spīčs
This journal is distributed with an international license:
Creative Commons Attribution 4.0 International License