PRACTICAL ASPECTS IN THE ACQUISITION OF THE EDUCATIONAL CONTENT PUPILS WITH DISORDERS OF MENTAL DEVELOPMENT
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Ādlers, A. (1932). Psiholoģija un dzīve. Rīga: Latvijas Skolotāju savienība.
Bandura, A. (1977). Social Learning Theory. New York: General Learning Press.
Bebre, R. (2003). Radoša personība III. Zinātnisko rakstu krājums. Rīga: RaKa.
Gadamers, H. (1994). Spēle kā ontoloģiskās eksplikācijas vadmotīvs. Kentaurs XXI, Nr.7.
Geidţs, N., Berliners, D.(1999). Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC.
Geissler, E. E. (2006). Die Erziehung. Ihre Bedeutung, ihre Grundlagen und ihre Mittel. Würzburg: Ergon Verlag.
Piaţē, Ţ. (2002). Bērna intelektuālā attīstība. Rīga: Pētergailis.
Science Teachingin Schoolsin Europe. (2006). Policies and Research. Brussels: Eurydice.
Šmits, E. (1996). Paātrināta mācīšanās klasē. Rīga: Pētergailis.
Štāls, M. (1927). Audzināšana un mācīšana agrā bērnībā. Rīga: Valters un Rapa.
Štāls, M. (1936). Mūsu dzīves pabērni, viņu audzināšana un mācīšana. Rīga: Valters un Rapa.
Šteiners, R. (1995). Bērna audzināšana no gara zinātnes viedokļa. Rīga: RaKa.
Ţogla, I. (2001). Didaktikas teorētiskie pamati. Rīga: RaKa.
Амонашвили, Ш. А. (2011). Гуманная педагогика. Mocква: Амрита–Русь
Осорина, M. B. (2008). Секретный мир детей в пространстве взрослых. Издатеьство Питeр.
DOI: https://doi.org/10.17770/ercs2013.10
Refbacks
- There are currently no refbacks.