The readiness of pedagogical personnel to realize the inclusive education in general educational institution
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Ainscow, M. (2007). From special education to effective schools for all: a review of progress so for. In Florian,L.(ED.) The SAGE Handbook of Special Education. London: SAGE Publication.
Izglītības likums 29.10.1998. Pieejams: http://www.likumi.lv/ doc.php?idi=50759 (skatīts 12.11.2011.)
Medina-Rivilla, A. (2009). Seminārs par iekļaujošo izglītību RVT darbiniekiem, Rīga, RVT, 27.11.2009.
Rouzs, M. (2006). Skola visiem: kāpēc un kā? No: Iekļaujoša skola iekļaujošā sabiedrībā. Projekta „Vienādas iespējas visiem jeb kā mazināt sociālo atstumtību jauniešu vidū” pieredzes materiāls. Rīga: McĀbols, 6.–9. lpp.
The Salamanca Statement and Framework for Action on Special Needs Education (1994) Pieejams: http://www.ecdgroup.com/download/gn1ssfai.pdf (skatīts 12.11.2011.)
Soffer, R. (1994). Inclusion – It’s not what you think. Association of Texas Professional Educators (ATPE) News, March/April, 1994,.
Šūlmane, I., Kruks, S. (2006). Neiecietības izpausmes un iecietības veicināšana Latvijā. Rīga: Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas lietās sekretariāts.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2012vol2.129
Refbacks
- There are currently no refbacks.