ADAPTATION PERIOD OF PUPILS: SOCIO-PEDAGOGICAL ASPECT
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Ādlers, A. (1992). Psiholoģija un dzīve. – Rīga: IDea.
Arvanova, I. (2004). Adaptācijas aktualitāte 1. klasē //Skolotājs, Nr.5.
Bebre, R. (2000). Radošas personības adaptācija un neaptācija/ Sociālā pedagoģija un personības psiholoģiskā adaptācija mainīgā sociālā vidē. –Rīga: Vārti.
Bēnišs, L. Bērnu un pusaudžu vecuma sociālā pedagoģija. Ievads. – Rīga: SDSPA „Attīstība”.
Cukermane, G., Polivanova, N. (2000). Ievads skolu dzīvē. _Rīga: Pedagoģiskais centrs „Eksperiments”.
Социология знциклопедия. - Минск: Книжний дом 2003.
Dako, P. (1999). Psiholoģijas brīnumainās uzvaras - Rīga: Zvaigzne ABC.
Es gribu iet skolā/ autoru kolektīvs, Kaņepējas R. red. – Rīga: SIA „Puse Plus”, 2003.
Hupercs, N., Šinclers, E.(1995.). Pedagoģijas paatjautājumi / Ievads sociālas pedagoģijas profesijām. /Basic questions of Pedagogy/- Izdevniecība Starn Ķelne un Minhene.
Jonaite, S.(2007). Sociālā pedagoga loma bērnu adaptācijas sekmēšanā sākumskolā / maģistra darbs, 2007.
Korobeinikov, I.(2002). Нарушение и социальная адаптация. – M: Прогресс.
Lasmane D. (2002). Skolēnu adaptācijas process. Skolotājs , Nr. 32.
Lieģeniece, D. (1999). Kopveseluma pieeja audzināšanā. –Rīga; Raka.
Martin, E. (1997). Didaktik der sozialpadagogischen Arbeit: Eine Einfuhrung in probleme und Moglichkeiten. Weinheim/Munchen.
Plaude, I. (2002) Sociālā pedagoģija. – Rīga: Raka.
Schilling, J. (1997). Soziale Arbeit: Entvicklungslinien der Socialpadagogik/ Sozialarbeit. Neuwied/Kriftel/Berlin.
Peins, M. (2005). Mūsdienu sociālā darba teorija.- Rīga: ‘’Attīstība’’.
Plisko, A. (2001). Psiholoģiskā adaptācija .-Rīga: Rosme.
Puntule, I. (2009). 10. klašu skolēnu adaptācija jaunā mācību vidē / maģistra darbs.
Puškarevs, I. (2001). Attīstības psiholoģija. – Rīga: Raka.
School Social Work, Practice, Policy and Research Perspectives, tulkota latviski SIA „J.L.V., 2001.
Skidmore, R. (1994.). Social Case Work Administration: Dynamic Management on Human Relationship / Ed. Fifer.- USA: Allyn& Bacon.
Ukstiņa, R. u.c.(2002). Ģimeņu izglītība sociālajā pedagoģijā. – Rīga: Raka.
Ukstiņa, R. (2002). Intelektuālo spēļu izmantošana 6 – 7 gadus vecu bērnu pašvērtējuma veidošanā / zin.r “Bērna identitātes veidošanās piormsskolas vecumā. – Liepāja: LiePA, 123 – 137.lpp.
Vilciņa, A.(2008). Sadarbības un mijiedarbības ietekme uz sociālā pedagoga darbību / Dzīves jautājumi Nr. 8. – R.: Attīstība, 131. – 139. lpp.
Vorobjovs, A.(2002). Sociālā psiholoģija.- Rīga: SIA ”Izglītības soļi” .
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2012vol2.135
Refbacks
- There are currently no refbacks.