FACILITATION OF THE CHILD CREATIVITY THROUGH MUSICAL ACTIVITY AT PRESCHOOL
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Bebre, R. (1997). Kreativitāte un skolotāja personība. Skolotājs. 1. 34-37. Rīga: RaKa.
Birzkops, J. (1999). Muzicēšana kā labākā intelektuālo spēju attīstītāja. Rīga: Liesma.
Dāle, P. (1994). Vērojumi un pārdomas. Rīga: Uguns.
Greata, J. (2006). An introduction to Music in Early Childhood Education. Australia. Canada. Mexico. Singapore. Spain. United Kingdom. United States: Thomson Delmar learning.
Heinla, E. (2016). Estonian teachers’creative teaching methods: supporting mini-c creativity in the classroom. In: Briška, I. & Kalēja-Gasparoviča, D. (Eds.) Creativity is everywhere (pp. 14-17). Riga: RaKa.
Hibnere, V. (1998). Bērna vizuālā darbība. Rīga: RaKa
Līduma, A. (2013). Pirmsskolas radošuma veidošanās būtība un attīstības sekmēšanas līdzekļi mūzikā. Monogrāfijā Pirmsskolas pedagoģijas teorija praksei (72.-81.lpp.). Rīga: Librum.
Līduma, A. (2015). Bērna muzikalitāte. Rīga: Librum.
Nelsone, I., Paipare, M. (1992). Mūzikas mācīšanas metodika. Rīga: Zvaigzne.
Noteikumi par valsts pirmsskolas izglītības vadlīnijām. Pieejams http://izm.izm.gov.lv/nozares-politika/izglitiba/vispareja-izglitiba/pirmsskolas-izgl.html, http://likumi.lv/doc. php? id=250854)
Špona, A. (2006). Audzināšanas process teorijā un praksē. Rīga: Raka.
Дружинин, В. H. (1995). Психология общих способностей. Москва: Лантерна Вита.
Маслоу, А. (1999). Новые рубежи человеческой природы. Москва: Смысл.
Старчеус, М. С. (1996). Музыкальная одаренность. Лейтес, Н. С. (Ред). Психология одаренности детей и подростков (с. 279-318). Москва: Academia.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2016vol2.1413
Refbacks
- There are currently no refbacks.