TRENDS OF CHILD'S UPBRINGING DIFFICULTIES IN FAMILY AND PRE-SCHOOL
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Creswell, J.W. (2003). Research desing: qualitative, quantitative, and mixed method approaches ed. 2, USA: SAGE publication ltd.
Doise, W.(1986). Levels of explanation in social psychology. Cambridge.
Grejs, Dž. (2001). Bērni ir no debesīm. Laimīga bērna audzināšanas principi. Rīga: Jumava.
Herzka, H.S. (1989). Die Neue Kindheit. Dialogische Entwicklung – autoritätskritische Erziehung. Basel: Schwabe & co.AG Verlag.
Karpova, Ā. (2006) Ģimenes psiholoģija. Rīga: RaKa.
Kļave, E. (2007). Kritiskā diskursa analīzes lietojums etnopolitisko diskursu izpētē. LU raksti, 714.sēj. Rīga.
Mayer, S., Schulte, D.( 2007). Die Zukunft der Familie. Mayer-Schulte (Hrsg.). München: Wilhelm Fink Verlag.
Reņģe, V., Austers, I. (2004). Kvalitatīvās metodes sociālo priekšstatu pētījumos. LU Raksti. 682.sējums. Rīga, 29.- 37.lpp.
Roge, J. Ū. (2008). Bērniem nepieciešamas robežas. Rīga: Jumava.
Silverman, D.(2006). Doing qualitative research. Third Edition. University of Florida.
Smith, J.A., Flower, P., Larkin, M. (2009). Interpretative Phenomenological Analysis: Theory, Method and Research. Los Angeles: Sage.
Špona, A., Čehlova, Z. (2004). Pētniecība pedagoģijā. Rīga: RaKa
Vikmane, B. (2009). Socializācija ģimenē. Liepāja: LiePa.
Очарова, Р.В. (2006). Родительство как психологический феномен. Москва: Московский психолого-социальный институт.
Ригби, Дж. (2008). Воспитанные дети в этом не слишком воспитанном мире. Москва: София.
Светлова, М. (2013). Воспитание по новому. СПб.: Весь.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2017vol2.2293
Refbacks
- There are currently no refbacks.