DEVELOPMENT OF COORDINATION BETWEEN HEARING AND VOICE IN SINGING: REVIEW OF METHODICAL LITERATURE IN THE LATVIAN LANGUAGE
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Apinis, P. (1998). Anatomija, fizioloģija, pataoģijas pamati. Rīga: SIA Nacionālais Medicīnas apgāds.
Bičuka, M., Grasmane, S., & Pagraba, N. (2003). Muzikālā audzināšana pirmsskolā. Rīga: Raka.
Brice, B. (2009). Spēlējiet, spēlmanīši. Rīga: Raka.
Davidova, J., Čuang, M., Rauduvaite, A., & Zavadska, G. (2017). 6-8 gadus vecu bērnu balss aparāta un muzikālās dzirdes koordinācijas veidošanās un attīstība dziedāšanas apguves procesā. Daugavpils: Daugavpils Universitātes Akadēmiskais apgāds "Saule".
Gailīte, I. (2005). Darbs ar bērnu kori. Rīga: SIA Izdevniecība Raka.
Hedden, D. (2012). An Overview of Existing Research about Children's Singing and the Implications for Teaching Childrens to Sing. National Association for Music Education. XX(X) I-II, 1-11. https://doi.org/10.1177/8755123312438516
Kraulis, H. (2003). Mūsu klasē visi dzied. Daugavpils: Saule.
Lasmane, L. (2012). Muzikālā audzināšana pirmsskolā. Rīga: Raka.
Līduma, A. (2015). Bērns mūzikas skaņu pasaulē. No (Špona A.) Bērna sasniegumu veicināšana pirmsskolā. 131-149 lpp. Rīga: Raka.
Mackēviča, L. (2001). Muzikālās audzināšanas psiholoģiskie aspekti. Liepāja: Liepa.
Miltiņa, I. (2005). Skaņu izrunas traucējumi. Rīga: Raka.
Trinīte, B. (2006). Balss un tās traucējumi. Liepāja: Liepa.
Tūbele, S. (2002). Skolēna runas attīstības vērtēšana. Rīga: Raka.
Vilde, I. (2013). Sākumskolēnu muzikalitātes attīstība mūzikas mācībās, promocijas darba kopsavilkums doktora grāda iegūšanai pedagoģijā, apakšnozarē: skolas pedagoģija. Rīga: Latvijas Universitāte.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2020vol3.5080
Refbacks
- There are currently no refbacks.