Problems of Interpreting Literary Work at School
Abstract
Full Text:
PDFReferences
Ausekle, Dagmāra & Kangro Ilze. (2002). Humanitāro priekšmetu dehumanizācijas problēma mūsdienu izglītībā. Izglītības zinātnes un pedagoģija mūsdienu pasaulē: LU Zinātniskie raksti, Nr. 655. R.: Latvijas Universitāte.
Auseklis. (1955). Izlase. R.: LVI.
Āboma, Inita. (1997). K.G.Junga Ēnas arhetips A.Upīša traģēdijā „Spartaks”. Rakstu krājums Valoda un literatūra saskarsmes lokā. R.: Latvijas Universitāte.
Darnstädt, Thomas. (2001). Mangelhaft. Setzen. Spiegel, Nr. 50.
Fromms, Ērihs. (2003). Mīlestības māksla. R.: Apgāds „Jumava”.
Karpova, Ārija. (1998). Personība. Teorijas un to radītāji. Rīga: Zvaigzne ABC.
Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca.(2000). R: Zvaigzne ABC.
Rau, Helmut.(2004). Literatur in der Schule. http://www.bildung staerktmenschen.de/schule_2004/literatur_broschuere/BP_Broschuere_Literatur_050629.p [skatīts [06.03. 2013].
Rožkalne, Anita. (1988). Literatūras izpētes aspekti aizrobežu literatūrzinātnē. Literatūras un mākslas vērtēšanas principi. Atb. red. V.Hausmanis. Rīga, Zinātne.
Schwanitz, Dietrich. 2001. An die Lehrer deutscher Nation. Focus. Nr. 50.
Trumpe, Inese. (1991). Teorijas pelēkās krāsas. Karogs, Nr.3-4, 11-12.
Valoda un literatūra saskarsmes lokā. (1997). Rakstu krājums. Atb. red. A. Raževa. TEMPUS II JEP – 7188 Updating of In-Service Teaching Training in Universities of Latvia R.: LU.
Aверинцев, Сергей. (1972). Аналистическая психология К. Г. Юнга и закономерности творческой фантазии. O современной буржуазной эстетике. (вып.3). M: Искусство.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2013vol1.527
Refbacks
- There are currently no refbacks.