Home economics education development opportunities
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Anspaks, J. (2004). Mākslas pedagoģija. 1.d. Mākslas pedagoģijas teorijas un prakses pamatu veidotāji. Rīga: RaKa.
Bronfenbrenner, U. (1976/1996). The Ecology of Human Development. Experiments b Nature and Design. Cambridge, M.A.: HarvardUniversityPress.
Dauge, A. (1919). Džona Reskina mākslas pedagoģija. Maskava.
Dauge, A. (1925). Māksla un audzināšana. Rīga: Valters un Rapa.
Delors, Ž. u.c. (2001). Mācīšanās ir zelts. Ziņojums, ko Starptautiskā komisija par izglītību divdesmit pirmajā gadsimtā sniegusi UNESCO, tulkojums latviešu valodā. Rīga: UNESCO, LNK.
Dirba, M. (2003).Latvijas identitāte: pedagoģiskais aspekts. Rīga: RaKa.
Izglītības attīstības pamatnostādnes 2007.-2013. Pieejams: http://izm.izm.gov.lv/normativie-akti/politikas-planosana/1016.html [skatīts 15.02.2012.]
Gīrcs, K. (1998). Kultūru interpretācija. Rīga: AGB.
Helminga, H. (2006). Montesori pedagoģija. Rīga: Jumava.
Karlgrēns F. Valdorfa pedagoģija (2008). Rīga: Jumava.
Katane, I., Pēks, L. (2006). Izglītības ekoloģija: starpdisciplinārs virziens mūsdienu izglītības pētniecībā. Jelgava: LLU IMI.
Katane, I. (2007). Paradigmas Latvijas izglītības vidē mūsdienās. Jelgava: LLU TF IMI. Lieģeniece, D. (1999). Kopveseluma pieeja audzināšanā. Rīga: RaKa.
Lodiņa, S. (1912). Etniskajā kultūrā sakņota izglītība. Audzinātājs, 1, 02.2012.
Matvejs, P., Rudzītis, G. (2003.) Mazpulki – skolēnu darbaudzināšanas organizācija. Māc. līdz. Jelgava: LLU.
Noteikumi par valsts vispārējās vidējās izglītības standartiem un vispārējās vidējās izglītības mācību priekšmetu programmām. Mājsaimniecība. 2008. Pieejams: http://visc.gov.lv/vispizglitiba/saturs/dokumenti/programmas/vidskolai/majsaimn_23050 8.pdf [skatīts 2013.g. 15.februārī].
Noteikumi par valsts standartu pamatizglītībā un pamatizglītības mācību priekšmetu standartiem. Mājturība un tehnoloģijas. Mācību priekšmeta standarts 1.-9.klasei. 2006. Pieejams: http://isec.gov.lv/normdok/mk061027.html [skatīts 2013.g. 7.februārī].
Mācību priekšmetu paraugi pamatskolai. Mājturība un tehnoloģijas 5.-9.klasei (ar izvēli koka un metāla tehnoloģijās). Mājturība un tehnoloģijas 5.-9.klasei ar izvēli tekstila tehnoloģijās. 2005. Pieejams: http://visc.gov.lv/vispizglitiba/saturs/dokumenti/programmas/pamskolai/majtur_5_9_kok met.pdf;http://visc.gov.lv/vispizglitiba/saturs/dokumenti/programmas/pamskolai/majtur_ 5_9_tekstils.pdf [skatīts 2013.g. 15.februārī].
Millere – Hohāgene, I., Millers – Hohāgens, J. (2011). Vai Montesori skola ir manam bērnam vispiemērotākā? Rīga: Jumava.
Valdmane, I. (1994). Ievads valdorfskolu pedagoģijā. Mācību līdzeklis. Liepāja: Liepājas Pedagoģiskā augstskola.
Sterling, S. (2005). Whole Systems Thinking as a Basis for Paradigm Changein Education: Explorations in the context of Sustainability. Doctoral Thesis. Centre for Researchin Education and the Environment. University of Bath, U.K. Pieejams: http://www.bath.ac.uk/cree/sterling/sterlingthesis.pdf [skatīts 2013.g.10.februārī].
Zīds, O. (2007). Paradigmu maiņa un izglītības attīstības scenāriji Latvijā. Pieejams: http://www.izm.gov.lv/upload_file/LPS_uzruna_Oskars_Zids.doc [skatīts 2013.g. 10.februārī].
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2013vol1.534
Refbacks
- There are currently no refbacks.