THE COMPARATIVE ANALYSIS OF HARMONIC HEARING DEVELOPMENT CONCEPTIONS BY DIFFERENT AUTHORS
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Birzkops, J. (2000). Attīstošā klavierspēle. [Piano playing for the Development] Rīga.: Musica Baltica.
Desportes, Y. (1970). Comment former l’oreille musicale. Paris: Editions Max Eschig
Edlund, L. (1963). Modus novus. Larobok i fritonal melodilasning (Lehrbuch in freitonaler Melodielesung / Studies in Reading Atonal Melodies). Stockholm: Edition Wilhelm Hansen.
Grauzdiņa, I. (1975). Dzirdes analīze bērnu mūzikas skolu solfedžo nodarbībām. [Analysis of Musical Hearing for Sol-Fa Classes in Children’s Music Schools] Rīga: Mācību iestāžu metodiskais kabinets.
Joffe, J. (1991). Ways of the Development of Musical Hearing. Riga: Zvaigzne.
Karasevа, М. (2009). Сольфеджио - психотехника развития музыкального слуха [Sol-Fa – Psychotechnique of the Development of Musical Hearing]. Moskow: Kompozitor (In Russian).
Kārkliņš, L.(1963). Mūzikas teorētisko priekšmetu mācīšanas metodika. [Methodology of Teaching Theoretical Subjects in Music] Rīga: Latvijas Valsts izdevniecība.
Latvijas ilgspējīgas attīstības stratēģija līdz 2030. gadam.
from http://www.latvija2030.lv/umpload/latvija2030_saeima.pdf (01.01.2011).
Mezīte, M., & Znutiņš, E.(2009). Skaņdarba apgūšanas metodiskie paņēmieni darbā ar pašdarbības koriem [Materials of the international scientific conference Methodological techniques for mastering a composition with amateur choirs] DU 50. Starptautiskās zinātnuskās konferences materiāli 50-55,p. Daugavpils: Saule.
Maslenkova, L. (2003). Интенсивный курс сольфеджио [Intensive Course in Sol-Fa. Methological Aid for Teacher]. St. Peterburg: Sojuz Hudozhnikov.
Sīle, M. (2003). Latvijas klavierspēles skolas attīstība. [The Development of Latvian Piano School] Rīga: RaKa.
Valsts vispārējās izglītības standartiem atbilstošas mācību literatūras satura izstrāde un izvērtēšana. from http://www.visc.gov.lv/saturs/vispizgl/metmat.shtmt (28.10.2010)
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2013vol1.547
Refbacks
- There are currently no refbacks.