Analysis of teachers’ understanding of child-centered approach implementation in pre-school
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Alijevs, Romāns.(2005). Izglītības filosofija :21. gadsimts. Rīga :Retorika.
Ahnert, Lieselotte.(2006). Anfänge der frühen Bildungskarriere. Familiäre und institutionelle Perspektiven. In: Frühe Kindheit. Die ersten sechs Jahre. 9. Jg., Heft 6, 18- 23.lpp.
Bauersfeld, Holly.(1995). The Structuring of the Structures: Development and Function of Mathematizing as a Social Practice. In L. P. Steffe & J. Gale (Eds.), Constructivism in Education. Hillsdale, New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates Publishers. (pp. 137– 158)
Beļickis, Inārs.(2000). Vērtīborientēta mācību stunda. Rīga: RaKa, 280 lpp.
Bērziņa, Dace (2005) Kā mācās pirmsskolnieks. „Izglītība un kultūra” Nr.13.
Brownstein, Bonnie.(2001). Collaboration: The Foundation of Learning in the Future. Education, pp.240.
Crain, William. (2005). Lernen für die Welt von morgen. Kindzentrierte Pädagogik – Der Weg aus der Erziehungs- und Bildungskrise. Arbor Verlag, Freiamt.
Dryden, Gordon; Vos, Jeannette.(2008). The Unlimited Learning Revolution. Stafford: Network Educational Pess Ltd
Gudjons, Herberts.(1998).Pedagoģijas pamatatziņas. Rīga: Zvaigzne ABC.
Eiropas Komisijas paziņojums (2011) Agrīnā pirmsskolas izglītība un aprūpe. Kā mūsu bērniem nodrošināt vislabākos priekšnoteikumus nākotnei http://eurlex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2011:0066:FIN:LV:PDF (skatīts 10.01.2013.)
Eiropa 2020 (2010). http://ec.europa.eu/europe2020/services/sitemap/index_lv.html (skatīts 02.02.2013)
Elschenbroich, Donata.(2001). Weltwissen der Siebenjährigen. München: Kunstmann. S. 48.
Helminga, Helēne.(2006). Montesori pedagoģija, Rīga: Jumava, 154 lpp.
Izglītības likums. http://www.likumi.lv/doc.php?id=50759 (skatīts 02.02.2013)
Latviešu valodas vārdnīca (1987). Rīga:Avots, 682.lpp.
Landau, Elizabeth. (2007). Education oward the Future: Asking Questions. In: Al-Girl
Tan (Ed.) Creativity: A Hand book for Teachers. London: World Scientific Publisching.
Liepājas pilsētas izglītības pārvalde. http://www.lip.lv/c187/pirmsskolas-izglitibasiestades (skatīts 10.01.2013.)
Marcon, R.A.(2002). Moving up the grades: Relationship between preschool model and later school success. Early Childhood Research & Practice, 4(1), 1–24.
Noteikumi par valsts pamatizglītības standartu. (1998). http://www.likumi.lv/doc.php?id=14020 (skatīts 20.01.2013)
Noteikumi par valsts pirmsskolas izglītības vadlīnijām, 2010 http://www.likumi.lv/doc.php?id=250854 (skatīts 01.02.2013)
Kompetents pedagogs 21.gs. Kvalitatīvas pedagoģijas principi. (2013) Izglītības iniciatīvu centrs. http://www.iic.lv/lv/iic.html (skatīts 01.02.2013)
Röbe, Edeltraut. (2008). Bildung in früher Kindheit – Eine Herausforderung für Erzieher/innen, Lehrer/innen und Eltern. Abschlusskonferenz in Berlin „Lebenswege der Kinder in Europa gemeinsam verantworten“ 27. Juni 2008
Rogers, C., Freiberg, H.(1994). Freedom to learn (4th ed.). New York : Merrill.
Scheller, Ingo.(1981). Erfahrungsbezogener Unterricht. Theorie, Praxis, Planung. Königstein/Ts. S. 67-80.
Starko, Alane Jordan.(2010). Creativity in the Classroom New York:Madison Ave.
Štāls, Miķelis.(1927). Audzināšana un mācīšana agrā bērnībā. Rīga: Valters un Rapa.
Vispārējās izglītības likums. http://www.likumi.lv/doc.php?id=20243(skatīts 01.02.2013)
Wood, Elisabeth.(2009). Entwicklung einer integrierten Pädagogik für die frühe Bildung. SGL-Tagung „Entwicklung und Lernen junger Kinder“ St.Gallen.
Pedagoģijas terminu skaidrojošajā vārdnīca.(2000) Rīga: Zvaigzne ABS. 81.lpp.
Zelmenis, Voldemārs.(2000). Pedagoģijas pamati. Rīga: RaKa, 210.lpp.
Aдлep, Aльфpeд.(2002).Очерки по индивидуальной психологии. Москва : Когито- Центр.
Macлоу, Абрахам Гарольд.(1999). Дальние пределы человеческой психики. СПб.: Евразия. 432 c.
Осорина, Мария Владимировна.(2008).Секретный мир детей в пространстве мира взрослых. Издательство "Питер".
Поддяков, Николай Николаевич.(1988).Современные психолого - педагогические проблемы дошкольного воспитания // Повышение эфективности воспитательно – образовательнои работы в дошкольных учрежденияхю. Москва .: Педагогика.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2013vol1.555
Refbacks
- There are currently no refbacks.