PEDAGOGICAL FRAMEWORK CONDITIONS TO PROMOTE THE ARTISTIC ACTIVITIES IN PRESCHOOL
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Barners, R. (1987). Teaching art to young children 4-9. Routledge: London and New York.
Druvaskalne – Urdze, A. (2004). Krāsas un skaņas sintēze kā metode. Rīga: RaKa.
Gēbels, V., Gloklere M. (2009). Bērns. Rīga: SIA „NORDIN”.
Gelbs, M.Dž. (2006). Domā kā Leonardo da Vinči. Rīga: Jumava.
Hergerts, A. (1927). Galvenās strāvas tagadnes pedagoģiskā dzīvē. Rīga: Rīts.
Jurgena, I. (2001). Vispārīgā pedagoģija. Mācību līdzeklis. Rīga: Izglītības soļi.
Kalēja-Gasparoviča, D. (2006).Vizuālās mākslas apguve radošās pašizpausmes kursā skolotāju izglītībā. Starptautiskās zinātniskās konferences materiāli. Rīga: RPIVA, 195. lpp. – 199. lpp.
Komenskis, J.A. (1992).Lielā didaktika. Rīga: Zvaigzne.
Maslo, E. (2003).Mācīšanās spēju pilnveide. Rīga: Raka.
Miķelsone, I.(1997). Kreativitātes sekmēšana pirmsskolas vecuma bērnu patstāvīgajā mākslinieciskajā darbībā // Skolotājs –Nr1.
Miķelsone, I. (2003).Pirmsskolas vecuma bērnu zīmētdarbība. Es gribu iet skolā. Rīga: PusePlus.
Rudzīts, J. (1986).Pedagoģijas sasniegumu ieviešana skolu dzīvē. Rīga: Zvaigzne.
Sīmane, Z. (1998). Vizuālā māksla. Skolotāja rokasgrāmata. Lielvārde: Lielvārds.
Sommers, P. (1984). Innovations, primitives, contour, and space in children's drawings. Retrieved 15.03.2012 from: Cambridge Journals Online, Cambridge University Press, pp. 174-203DOI: http://dx.doi.org/10.1017/CBO9780511897672.010
Students, J.A. (1935).Bērna,pusaudža un jaunieša psicholoģija. Rīga: Autora izdevumā.
Vigotskis, Ļ.(2002).Domāšana un runa. Madona: EVE.
Vilciņa, A. (1998).Vai es esmu tā vērts, lai bērns mani atdarinātu?// Pirmsskolas izglītība,Nr.3.
Ветлугинa, Н.А. (1980). Самостоятельная художественная деятельность дошкольников. Москва: Педагогика.
Запорожец, А. (1960). Развитие произвольных движений. Москва: АПН РСФСР.
Леонтьев, А.Н.(1975). Деятельность.Сознание.Личность.Москва: Издательство политической литературы.
Леонтьев, Д.А. (1998). Введение в психологию искусства. Москва: Изд-во Моск. Ун-та.
Мелик –Пашаев, А.А. (1981). Педагогика искусства и творческие способности.- М.: Знание.
Субботина, Л. Ю.(1996).Развитие воображения детей. Популярное пособие для родителей и педагогов. Язщславль: Академия развития.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2013vol1.584
Refbacks
- There are currently no refbacks.