Teachers’ Professional Development Courses to Ensure Quality Education
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Alijevs, R. (2005). Izglītības filozofija 21.gs. Rīga: Retorika A.
Bauer K.-O., Kopka A., Brindt S. (1996). Pädagogische Professionalität und Lehrerarbeit. Weinheim und München.
Beļickis, I. (2001). Par pedagogu profesionālās meistarības pilnveides programmu veidošanu. Skolotājs, 4,34-38.
Burke, J. (1989). Competency-Based Education and Training. London: Falmer Press.
ESF projekti Latvijā (2011). Skolotājs, 1(81), 61-73.
European Commision. Common European principles for teacher competences and qualifications (2005). Retrieved March 6, 2013, from http://ec.europa.eu/index_en.htm
Geidžs, N.L., &Berliners, D.C.(1999). Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: ZvaigzneABC
Geske, A., & Grīnfelds, A. (2006). Izglītības pētniecība. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds.
Ghaye, A. & Ghaye, K. (2003). Teaching and Learning through Critical Reflective Practice. London: David Fulton Publishers.
Izglītības attīstības pamatnostādnes 2007.-2013. gadam (2006). Apskatīts 06.03.2013. no: www.izm.gov.lv/upload_file/Normativie_akti/izm_260906_izgl_att_pamatnost_2007- 2013.doc
Key Competences for Lifelong Learning – European Reference Framework (2008). Retrieved March 6, 2013, from http://ec.europa.eu/dgs/education_culture/publ/pdf/lllearning/keycomp_en.pdf
Koķe, T. (1999) Pieaugušo izglītības attīstība: raksturīgākās iezīmes. Rīga: Mācību apgāds NT
Latvija 2030. Latvijas ilgspējīgās attīstības stratēģija (2009). Apskatīts 06.03.2013. no: http://www.raplm.gov.lv/uploads/filedir/aktualitates/Latvija2030_%20kopsavilkums.pdf
Mārtinsone, K. (2012). Pieaugušo izglītība. Rīga: Raka.
Strode, A. (2010). Studentu patstāvīgā profesionālādarbība pedagoģiskajā praksē. RA izdevniecība.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2013vol2.585
Refbacks
- There are currently no refbacks.