Social Networks in Education
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Banku Augstskola. Pieejams: http://www.draugiem.lv/bankuaugstskola/ (resurss skatīts 23.02.2014.)
Classroom 2.0. Pieejams: http://www.classroom20.com/ (resurss skatīts 23.02.2014.)
Daugavpils University. Pieejams: http://twitter.com/du_lv (resurss skatīts 23.02.2014.)
Ekonomikas un kultūras augstskolas SP. Pieejams: http://www.draugiem.lv/eka_sp/news/index/255 (resurss skatīts 23.02.2014.)
eTwinning. Pieejams: http://www.etwinning.net/lv/pub/connect/browse_people_schools_and_pro/country.cfm?c=428#results (resurss skatīts 23.02.2014.)
Iedzīvotāju skaits, kuri regulāri lieto datoru/internetu, % no iedzīvotāju kopskaita attiecīgajā grupā. Pieejams: http://www.csb.gov.lv/statistikas-temas/informacijas-tehnologijas-galvenie-raditaji-30332.html(resurss skatīts 23.02.2014.)
Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju lietošana mājsaimniecībās 2013.gadā. Pieejams: http://www.csb.gov.lv/sites/default/files/nr_36_informacijas_un_komunikacijas_tehnologiju_lietosana_majsaimniecibas_2013_13_00_lv.pdf (resurss skatīts 23.02.2014.)
l'Ecole Hors les Murs. Pieejams: http://horslesmurs.ning.com/ (resurss skatīts 23.02.2014.)
Sociālie tīkli. Pieejams: http://api.ning.com/files/6vAY*6nizWRnIY6st53weyxoDcTz0udsSag53cjuGRYVSL3T8YwWW71y*xmtXgYvnb*jg2VE*vnzxR-nh-fiD8mDHCerZXG3/Social-networks_lv.pdf (resurss skatīts 23.02.2014.)
Sociālo mediju statistika. Pieejams: http://www.webradar.lv/socialo-mediju-statistika/ (resurss skatīts 23.02.2014.)
Tiešsaites sociālais tīkls. Pieejams: http://lv.wikipedia.org/wiki/Tiešsaites_sociālais_tīkls (resurss skatīts 23.02.2014.)
Top 15 Most Popular Social Networking Sites. Pieejams: http://www.ebizmba.com/articles/social-networking-websites (resurss skatīts 23.02.2014.)
Ventspils Augstskola. Pieejams: http://lv-lv.facebook.com/VentspilsAugstskola (resurss skatīts 23.02.2014.)
White-Label Community Platforms: Ning vs. SocialGo. Pieejams: http://sociotoco.com/blog/2010/1/4/white-label-community-platforms-ning-vs-socialgo.aspx (resurss skatīts 23.02.2014.)
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2014vol3.705
Refbacks
- There are currently no refbacks.