PROMOTION OF PRE-SCHOOLER INTELLECTUAL AND WRITING SKILLS WITH DRAWING ACTIVITIES
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Anspaks, J. (2004) Mākslas pedagoģija 1.daļa. Rīga: RaKa, 298 lpp.
Azarēviča, J., Mickēviča, S., Miļča, K., Plociņa, L., Zabarovskis, S. (2011) Rakstītprasmes pilnveide latviešu valodā dažādos mācību priekšmetos 7.–9. klasē. Jelgavas tipogrāfija, 104 lpp.
Baumane, A. (1992) Vingrinājumi un diktāti skaņu jaukšanas novēršanai. Rīga: Zvaigzne.
Bierne, J. (2009) Eksistenciālais intelekts. // Skolotājs. Nr.5. 64. lpp.-71. lpp.
Fišers, R. (2005) Mācīsim bērniem domāt, Rīga: Raka, 325 lpp.
Frīdenberga, B. (2003) Vizuālā māksla pirmsskolā, Rīga: Raka, 104 lpp.
Gardner, H. (1993) Multiple intelligences: the theory and practice. USA: Basic Books, 352 p.
Gardner, H. (1999) Intelligence reframed: Multiple intelligence for 21 st Century. NY.: Basic Books, 304 p.
Geka, S. (2006) Konstruktīvie vingrinājumi matemātikā un rakstītmācīšanā bērniem no 5 gadu vecuma. Rīga: SIA Izglītības soļi, 102 lpp.
Hibnere ,V. (1998) Bērna vizuālā darbība, Rīga: Raka, 198 lpp.
Kalote, G. (1999) Bērnu zīmētprasmes īpatnības pirmsskolas vecumā. Pirmsskolas izglītība, Nr.1, 43. lpp.
Komarova, T. (1982) Kā mācīt bērnam zīmēt. Rīga: Zvaigzne
Lada-Grodzicka, A. (1995) Šesgadnieka ABC Rīga: Zvaigzne ABC, 64 lpp.
Peipiņa, S. (2002) Drukātie burti un ceļš uz rakstītprasmi. Pirmsskolas izglītība, Nr.1, 6.-7.lpp.
Piažē, Ž. (2002) Bērna intelektuālā attīstība. Pētergailis, 318 lpp.
Samusēviča, A. (2005) Intelekta attīstības pētījumi un iespējas. // Skolotājs, Nr.4
Students, J.A. (1998) Vispārīgā paidogōģija I daļa, Rīga: Raka, 330 lpp.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2014vol1.762
Refbacks
- There are currently no refbacks.