Factors Influencing Students ’ Academic Achievements in Science
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Cotton, K. (2000). The schooling practices that matter most. Portland (OR): Northwest.
Eurydice. (2009). Key Data on Education in Europe. Brussels, Belgium: Education, Audiovisual and Culture Executive Agency. 278 p.
Geske, A. (2001). Skolēnu sasniegumu analīze pilsoniskās izglītības pētījumā. Latvijas Universitātes zinātnieskie raksti. 635.sēj., lpp. 67.-71.
Geske, A., u.c. (2007). Kompetence dabazinātnēs, matemātikā un lasīšanā-ieguldījums nākotnei. Rīga: LU. 140 lpp.
Johansone, I. (2009). Kvalitatīvas sākumizglītības iespēju vienlīdzība Latvijā. Rīga: Latvijas Universitāte. 185 lpp. https://luis.lanet.lv/pls/pub/wct.doktd?l=1.
Martin, O. Michael, Mullis, V.S. Ina and Foy, Pierre. (2008). TIMSS 2007 International Mathematics Report. Boston (MA): TIMSS & PIRLS International Study Center. 488 p.
Ministru kabineta noteikumi Nr.530 Noteikumi par valsts pamatizglītības standartu, pamatizglītības mācību priekšmetu standartiem un pamatizglītības programmu paraugiem, 2013.
Ministru kabineta noteikumiem Nr.530 8. pielikums. Dabaszinības. Mācību priekšmeta standarts 1.–6.klasei, 2013.
Ministru kabineta noteikumiem Nr.530 9. pielikums. Bioloģija. Mācību priekšmeta standarts 7.–9.klasei, 2013.
Mullis, V.S. Ina, Martin, O. Michael and Gonzalez, J. Eugenio. (2003). PIRLS 2001 International Report. Chestnut Hill (MA): PIRLS International Study Center. 375 p.
Mullis, V.S. Ina, Martin, O. Michael and Kennedy, M. Ann. (2007). PIRLS 2006 International Report. Chestnut Hill (MA): TIMSS & PIRLS International Study Center. 404 p.
McKinsey & Company. (2007). How the World's Best Performing School Systems Come Out on Top. London: McKinsey & Company. 56 lpp.
Scheerens, J., Glass, C. and Thomas, S. M. (2003). Educational Evaluation, Assessment, and Monitoring. A Systemic Approach. Steenwijk: Swets & Zeitlinger Publishers. 438 p.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2014vol1.781
Refbacks
- There are currently no refbacks.