PROMOTING OF SELF-DIRECTED LEARNING IN COOPERATION WITH THE PARENTS FOR CHILDREN IN THE PRESCHOOL AGE
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Bronson, M. (2002). Self-regulation in Early Childhood: Nature and Nurture. New York: Guilford Publications.
Cloninger, S. (2013). Theories of personality: understanding persons. Boston: Pearson.
Dzintere, D. (1984). Rotaļa un darbs bērnudārzā. Rīga: Zvaigzne.
Dzintere, D., & Boša, R. (1997). Rotaļspēles. Rīga: Mācību apgāds MT.
Eriksons, E. (1998). Identitāte: Jaunība un krīze. Rīga: Jumava.
Kaņepēja, R., Lieģeniece, D., Mangule, I., Ukstiņa, R., Dzintere, D., Stangaine, I., u.c. (2012). Ceļā uz skolu. Rīga: Zvaigzne .
Knowles, M. S. (1975). Self-directed learning: A guide for learners and teachers. Cambridge: Prentice Hall.
Noteikumi par valsts pirmsskolas izglītības vadlīnijām. (2012, 7 31). Retrieved 2 28, 2014, from www.Likumi.lv: http://likumi.lv/doc.php?id=250854
Rutka, L. (2012). Pedagoga psiholoģiskā kompetence. Rīga: RaKa.
Vorobjovs, A. (2000). Vispārīgā psiholoģija (Sēj. 212 lpp). Rīga.
Крайг, Г., & Бокум, Д. (2005). Психология развития. Санкт-Петербург: Питер.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2014vol1.790
Refbacks
- There are currently no refbacks.