PATHFINDING ALGORITHMS

Authors

  • Einārs Bistrovs Rezekne Academy of Technologies (LV)
  • Sergejs Kodors Rezekne Academy of Technologies (LV)

DOI:

https://doi.org/10.17770/het2020.24.6743

Keywords:

algoritms, A*, Deikstras algoritms, operāciju skaits, īsākais ceļš,

Abstract

Darbā ir aprakstīts salīdzinājums starp trim īsākā ceļa meklēšanas algotitmiem: A*, Deikstras algoritma, Plašas pirmās meklēšanas algoritma (Breadth first search). Algoritmi tika salīdzināti aplikācijā, kura ģenerē labirintus pēc gadījuma principa. Algoritmu izpildes laikā tiek iegūti trīs veidu dati – izpildes laiks, veikto operāciju skaits, ceļa garums.

Downloads

Download data is not yet available.

References

https://github.com/qiao/PathFinding.js/ skatīts internetā 07.05.2018

Sergejs Kodors. “Deikstras algoritms”, ekursi.rta.lv skatīts internetā 03.05.2018

https://www.slideshare.net/dnatapov/a-path-finding skatīts internetā 03.05.2018

https://www.slideshare.net/jyothimonc/b-8742532 skatīts internetā 03.05.2018

Downloads

Published

2020-04-22

Issue

Section

Information Technologies

How to Cite

[1]
E. Bistrovs and S. Kodors, “PATHFINDING ALGORITHMS”, HET, no. 24, pp. 14–17, Apr. 2020, doi: 10.17770/het2020.24.6743.