ATTENTION CORRECTION POSSIBILITY IN PRIMARY SCHOOL DURING EDUCATING PROCESS IN SPECIAL SCHOOLS FOR PUPIL WITH INTELLECTUAL DISTURBANCES
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Dūka, M. (2003). Psihes bioloģiskie aspekti. Rīga: Izdevniecība RaKa.
Dzintere, D., Stangaine I. (2005). Rotaļa – bērna dzīvesveids. Rīga: RaKa.
Liepiņa, S. (2003). Speciālā psihologija. R.: Izdevniecība RaKa.
Psiholoģijas vārdnīca (1999). Rīga: Apgāds Mācību grāmata.
Rozenfelde, M. (2007). Bērns ar attīstības traucējumiem vispārējā izglītības iestādē. Rēzekne: RA izdevniecība.
Tereško, A., Kondrova, A., Rozenfelde, M., Želve, I. (2013). Metodiskais materiāls pedagogiem izglītojamo ar garīgās attīstības traucējumiem sociālo prasmju, uzvedības un macību sasniegumu izvērtēšanai. Rīga: VISC.
Vorobjovs, A. (2000). Vispārējā psihologija. R: JUMI.
Выготский, Л.С. (2003). Основы дефектологии. СПб.: Лань.
Гаврилушкина, О.П. (2010). Ребенок отстает в развитии? Семейная школа: учебно- методическое пособие. Pieejams http://psychlib.ru/mgppu/Gro-2010/Gro-208.htm. [skatīts 09.03.2015.].
Калмыкова, Е.А. (2007). Психология лиц с умственной отсталостью. Pieejams http://pedlib.ru/Books/6/0360/6_0360-152.shtml. [skatīts 11.02.2015.].
Калмыкова, Е.А. (2007). Mетодическое Пособие. Pieejams http://pedlib.ru/Books/ 6/0360/6_0360-1.shtml [skatīts 26.10. 2015.].
Петрова, В. Г., Белякова И. В. (2002). Психология умственно отсталых школьников. Учебное пособие. М., Академия.
DOI: https://doi.org/10.17770/ercs2015.1144
Refbacks
- There are currently no refbacks.