TEACHERS’ AND PARENTS’ COOPERATION ROLE WITHIN PROVISION OF PEDAGOGICAL PROCESS AT SPECIAL EDUCATION
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
All-round education law (1999). Internet access: http://www.likumi.lv/doc.php?id=20243
Baka A., Grunevalds K. (1998). Grāmata par aprūpi. D. Lapsas tulkojums „Preses nams”, 327 lpp.
Bethere D. (2007). Izglītības programmu individualizācija bērniem ar speciālajām vajadzībām. Liepāja: LiePA, 46 lpp.
Černova, E. (1993). Studentu un mācību spēku sadarbība kā nosacījums nākamā audzinātāja veidošanās procesā. Promocijas darbs, Rīga
Elden, M., Levin, M. (1991). Cogenerative Learning: Getting started. New York: Scholaric, 72 p.
ESM direction Nr. 389 (2009). Speciālās pamatizglītības programmas izglītojamajiem ar smagiem GAT vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem paraugs [skatīts 2011.09.15.]. Pieejams: http://izm.izm.gov.lv/upload_file/389-programm.pdf#page=63
Freimanis, I. (2007). Ieskats speciālās skolas darbā. Rīga: RaKa, 271 lpp.
Friend M. P. (2005). Special Education: Contemporary Perspectives for School Professionals. Pearson Education. Inc., 594 p.
Geske A., Grīnfelds A. (2006). Izglītības pētniecība. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 261 lpp.
Harvey, L., Green, D. (1993). Defining Quality. Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol 18 No. 1, p. 9 –35.
Hibnere, V. (1998). Bērna vizuālā darbība. Rīga: RaKa, 198 lpp.
Komenskis, J. A. (1992). Lielā didaktika. Rīga: Zvaigzne, 232 lpp.
Lieģeniece, D. (1999). Kopveseluma pieeja audzināšanā. Rīga: RaKa, 261 lpp.
Liepiņa S. (2008). Speciālā psiholoģija. Rīga: RaKa, 397 lpp.
Mārtinsone K. (sast.), (2011). Ievads pētniecībā: stratēģijas, dizaini, metodes. Rīga: RaKa. 284 lpp.
Nīmante D.(2008). Vēlreiz par iekļaujošu izglītību// Skolotājs, Nr. 1, 59. –64.lpp.
Nīmante, D. (1998). Speciālās izglītības laboratorija sākumskolas un pamatskolas skolotājiem. Rīga: „Patnis”, Sorosa fonds Latvija. Conclusions and recommendations of the 48th session of the ICE. Internet access: www.ibe.unesco.org.
Obšteins, K. (1924). Domas par audzināšanu. //Jaunais zemgalietis, Nr.81
Speciālās pamatizglītības programmas izglītojamiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem paraugs, 2009
Špona A. (2001). Audzināšanas teorija un prakse. Rīga: RaKa, 162 lpp.
Tihomirova I. (2010). Bērni ar īpašām vajadzībām vispārizglītojošā skolā. Teorija praksei mūsdienu sabiedrības izglītībā. 5.starptautiskā zinātniskā konference. R., RPIVA. 342. – 347. lpp.
Vorobjovs A. (2002). Sociālā psiholoģija. Teorētiskie pamati. Rīga: SIA Izglītības soļi, 340 lpp.
Whyte W. F. (editor) (1991). Participatory Action Research. USA: Sage Publications, 242 p.
Zuber – Skerrit O. (1995). Models for action research. In: S. Pinchen, R. Passfield (Ed.) Moving On: Creative Applications of Action Learning and Action Research. Queensland, Australia: Action Research, Action Learning and Process Management, p.3. – 29.
Выготский, Л.С. (1983). Собрание сочинений в 6 томах. Т. 5: Основы дефектологии. Москва: Педагогика, 366 с.
Выготский, Л.С. (1991). Педагогическая психология. Москва: Педагогика, 479 c.
Джуринский, А. Н.(1999). История педагогики. Москва: Гуманитарный исследовательский центр «Владос».
Рубинштейн С. Я. (1986). Психология умственно отсталого школьника. 3 – е изд., перераб. и доп. Москва: Просвещение, 192 с.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2012vol2.131
Refbacks
- There are currently no refbacks.