TEACHERS SKILLS AND THEIR DEVELOPMENT FOR PROVISION OF QUALITY EDUCATION IN STEM EDUCATION PROGRAM
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Catlaks, G. (2015) Kompetenču pieeja vispārējā izglītībā: mērķi un izaicinājumi. http://iespejutilts.lv/prezentacijas_2015/Iespeju_Tilts_2015_Guntars_Catlaks.pdf
Delfi (2014). Pētījums: Skolēni visai zemu vērtē pedagogu profesionalitāti. http://www.delfi.lv/calis/jaunumi/petijums-skoleni-visai-zemu-verte-pedagogu-profesionalitati.d?id=45301348
Eurydice (2014). Galveno kompetenču pilnveide Eiropas skolās: rīcībpolitikas uzdevumi un iespējas. http://www.viaa.gov.lv/files/news/13703/viaa_galveno_kompetenchu_pilveide_13_10_2014_fin.pdf
Eurydice (2016). Izglītības un apmācības pārskats (2016) Izglītība un apmācība Latvija.http://viaa.gov.lv/library/files/original/Eurydice_Izglitibas_un_apmacibu_parskats_2016_LV.pdf
Fadels, Č., Bialika, M., Trilings, B. (2017). Četru dimensiju izglītība. Lielvārde: Lielvārds.
Fulans, M. (1999). Pārmaiņu spēki. Rīga: Zvaigzne ABC.
Fullan, M., Langworthy M. (2014). A Rich Seam. How New Pedagogies Find Deep Learning. http://www.michaelfullan.ca/wp-content/uploads/2014/01/3897.Rich_Seam_web.pdf
Jensen, B., Reichl, J. (2011). Better Teacher Appraisal and Feedback: Improving Performance. https://grattan.edu.au/wp-content/uploads/2014/04/081_report_teacher_appraisal.pdf
Kozlovska, A. (2015). Skolotāju profesionālo pilnveidi ietekmējošie faktori. http://www.ipi.lu.lv/fileadmin/_migrated/content_uploads/SkolotajiLatvijaUnPasaule_01.pdf
Leahy, G. (2016). The Modern Classroom: Strategic Insights for School Leaders. https://www.prometheanworld.com/en-gb/perspectives/the-modern-classroom-strategic-insights-for-school-leaders#sthash.RlzdQYFF.dpuf
LU SIIC, VISC (2016). Mācību saturs kompetenču pieejā: ko tas nozīmē skolotājam? http://www.izm.gov.lv/images/izglitiba_visp/Konferences_Tagad/VISC_un_LU_-_M%C4%81c%C4%ABbu_saturs_kompeten%C4%8Du_pieej%C4%81.pdf
OECD (2005). Teachers Matter: Attracting, Developing and Retaining Effective Teachers. http://www.oecd-ilibrary.org/education/teachers-matter-attracting-developing-and-retaining-effective-teachers_9789264018044-en.
OECD (2015). Global competency for an inclusive world. https://www.oecd.org/education/Global-competency-for-an-inclusive-world.pdf
Rečs, N. (2015). Skolotāju darba oficiālais novērtējums un atsauksmes par skolotāju darbu. http://www.ipi.lu.lv/fileadmin/_migrated/content_uploads/SkolotajiLatvijaUnPasaule_01.pdf
Saeima (2014). Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014. – 2020.gadam. https://m.likumi.lv/doc.php?id=266406
Šleihers, A. (2017). Kāpēc pārdomas par izglītību ir tik svarīgas. https://soma.lv/book/pdf-reader/cetru-dimensija-izglitiba?page=7&toc=4686
Tankersley, D., Brajkovic, S., Handzar, S., Rimkiene, R., Sabaliauskiene, R., Trikic, Z., Vonta, T. (2016). Kvalitatīva pedagoģija: zināšanas praksē. Kvalitatīvas pedagoģijas principi un to īstenošanas vadlīnijas. Izglītības iniciatīvu centrs.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2017vol2.2269
Refbacks
- There are currently no refbacks.