CONSTRUCTION OF NEGATIONS IN THE CONTEXT OF CRITICAL THINKING FOR PRIMARY SCHOOL
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Blanco, E., & Moldovan, D. (2011). Some Issues on Detecting Negation from Text. Proceedings of the Twenty-Fourth International Florida Artificial Intelligence Research Society Conference, 228.-233. Pieejams: http://www.cse.unt.edu/~blanco/papers/issues_detecting_negation.pdf
Cīrulis, J. (2007). Matemātiskā loģika un kopu teorija. Rīga: Zvaigzne ABC.
Daugulis, P. (2001). Diskrētā matemātika. Rēzekne: Rēzeknes augstskolas izdevniecība.
Drelinga, E., & Krastina, E. (2014). Evaluation of the Process and Outcomes of Junior School children's Project Work. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 116, 2841-2846.
IAC (2008). Pētījums par kritiskās domāšanas attstīstīšanas pieejas izmantošanu izglītības sistēmā – ietekme un efektivitāte Latvijā. Izglītības attīstības centra (IAC) projekts. Pieejams: http://arhive.iac.edu.lv/assets/Uploads/Materiali/Kritiska-domasana-web.pdf
Geske, A., & Grīnfelds, A. (2006). Izglītības pētniecība. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds.
Jacob, S. M. (2012). Analyzing critical thinking skills using online discussion forums and CCTST. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 31, 805-809.
Kalnača, A. (2014). Nolieguma un modalitātes attieksmes. Valoda: nozīme un forma 5. Opozīcijas sintaksē un semantikā. LU HZF Latviešu un vispārīgās valodniecības katedras rakstu krājums; Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 72-79. Pieejams: http://www.academia.edu/11906290/Nolieguma_un_modalit%C4%81tes_attieksmes_Relations_between_negation_and_modality
Kangro, I. (2010). Studentu matemātiskās domāšanas attīstība profesionālās kompetences veidošanās procesā. Promocijas darbs Doktora zinātniskā grāda iegūšanai pedagoģijā. Pieejams: https://dspace.lu.lv/dspace/bitstream/handle/7/4881/37791Ilmars_Kangro_2010.pdf?sequence=1
Karshner, D. L. (2014). Be a critical thinker: hone your mind to think critically. Bullen Publishing Services.
Mārtinsone, K., &Pipere, A. (2011). Ievads pētniecībā: stratēģijas, dizaini, metodes. Rīga: RAKA.
Morou, A. P., & Kalospyros, N. A. E. (2011). The role of logic in teaching, learning and analyzing proof. Pieejams:
http://www.cerme7.univ.rzeszow.pl/WG/1/CERME7_WG1_Morou&Kalospyros.pdf
NVE (2015). New Vision of Education. World Economic Forum. Geneva. Pieejams: http://www3.weforum.org/docs/WEFUSA_NewVisionforEducation_Report2015.pdf
Paul, R., & Elder, L. (2006). The miniature guide to critical thinking: Concepts and tools. Dillon Beach CA: The Foundation for Critical Thinking.
Raven, J., & Stephenson, J. (Eds.) (2001). Competence in the learning society. New York: Peter Lang.
Rubene, Z. (2008). Kritiskā domāšana studiju procesā. R.: LU Akadēmiskais apgāds.
Rubene, Z. (2006). Kritiskās domāšanas aktualitāte augstākās izglītības reformu kontekstā. R.: LU Raksti Pedagoģija un skolotāju izglītība, 700, 9. – 17.
Salīte, I. (2002). Teachers’ Views on the Aim of Education for Sustainable Development. Journal of Teacher Education and Training, 1, 68–80.
Sondore, A., Krastiņa, E., Daugulis, P., & Drelinga, E. (2017). Improving mathematical competence in primary school to enable skill transfers in new situations. Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference. Volume II, May 27-28, 330-342.
Sondore, A., Krastiņa, E., Daugulis, P., & Drelinga, E. (2016a). Pamatjēdzienu izpratne skolas matemātikas kompetenču apguvē. Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference. Volume II, May 27-28, 330-342.
Sondore, A., Krastiņa, E., Daugulis, P., & Drelinga, E. (2016b). Usage of logical connectives in school mathematics. Proceedings of the 17th conference „Teaching mathematics: retrospective and perspectives”, 123-131.
Skujiņa, V. (2007). Valodniecības pamatterminu skaidrojošā vārdnīca. Rīga: LU Latviešu valodas institūts.
Su, H. F., Ricci, F. A., & Mnatsakanian, M. (2016). Mathematical teaching strategies: Pathways to critical thinking and metacognition. Journal of Research in Education and Science (IJRES), 2 (1), 190-200.
Zilgalve, E. (2017). Ne un nē sintaktisko un semantisko funkciju sastatījums. RES LATVIENSES. IV. Semantika. Sintakse. Valodas kultūra. Latvijas Universitātes Humanitāro zinātņu fakultātes Latvistikas un baltistikas nodaļas raksti, 193-204.
Курдюмова, Н. А. (2001). „Все” и „некоторые” на одном уроке. Математика в школе 1, 34-35
Рыжик, В. И. (2007). Логика в школьном математическом образовании. Математика в школе 3, 39-47; 4, 29-37.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2018vol1.3276
Refbacks
- There are currently no refbacks.