Values in the World View of Vocational School Students
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Artur, J., Davidson, J., Lewis, M.(2005). Professional Values and Practice: Achieving the Standarts for QTS. New York: RoutledgeFalmer.
Augškalne, I. (2012). Profesionālo skolu audzēkņu pasaules uzskata izpēte. Promocijas darbs pedagoģijas doktora zinātniskā grāda ieguvei. Jelgava, LLU ( Ar rokraksta tiesībām) 161.lpp
Celms, T. (1934). Tagadnes problēmas. Rīga: Valters un Rapa.
Dilthey, W. (1960). Diltey’s Philosophy of Existence: Introduction to Weltanshauunglehre trans. By W.Kluback and M.Weinbaum, Vision. London: Vision Press Limited.
Eiropas Padomes secinājumi (2010.gada 19.novembris) par izglītību ilgtspējīgai attīstībai (2010/C 327/05). Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis, 2010.gada 4.decembrī [tiešsaiste] [skatīts18.01.2013.]. Pieejams:http://eurlex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2010:327:0011:00 14:LV:P
Gādamers, H. G. (1999). Patiesība un metode. Rīga: Jumava.
Heideger, M. (1953/1996). Being and Time. State University of New York Press.
Heideger, M. (1988). The Basic Problems of Phenomenology. Indiana: Indiana University press.
Heidegers, M. (1998). Malkasceļi. Rīga: Intelekts.
Jaspers, K. (2003). Way to Wisdom: an Introduction to Philosophy. Yale Univerity press.
Gulla, A. (2010). Creating values in life: Personal, moral, Spiritual, Family and Social Values. Bloomington, Indiana, USA.
McCarty, V.A. (1978). The Phenomenology of Moods in Kierkegaard. Boston: Nijjhoff.
Rozenblats, J. (1998). Profesionālo vērtību veidošanās audzēkņu un pedagogu mijiedarbībā Tehniskajā ģimnāzijā. Disertācija pedagoģijas doktora grāda iegūšanai. LU (Ar rokraksta tiesībām) 114.lpp.
Shaw, H., Degazon, C. (2008). Integrating the Core Professional Values of Nursing: A Profession , Not Just a Career. Journal of Cultural Diversity 2008 Spring;15(1):44-50.[tiešsaiste][skatīts 16.02.2013] Pieejams: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19172979
Špona, A. (2006). Audzināšanas process teorijā un praksē. Rīga: RaKa.
Vedins, I. (2008). Patiesība un vērtības. RTU Zinātniskie Raksti. Humanitārās un sociālās zinātnes. Sērija 8; Sējums 15, 109.-118.lpp.
Vienotas metodikas izstrāde profesionālās izglītības kvalitātes paaugstināšanai un sociālo partneru iesaistei un izglītošanai. ESF projekts. Teorētiskais pamatojums (2007). [tiešsaiste] [skatīts 3.02.2013.]. Pieejams: http://www.lddk.lv/index.php?main=77&p=1265
Review of Contexts and Structures for Education for Sustainable Development (2009), UNESCO, Paris, 2009. [tiešsaiste] [skatīts 27.01.2013.]. Pieejams: http://unesdoc.unesco.org/images/0018/001849/184944e Proceeding of the International Scientifical Conferen
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2013vol1.526
Refbacks
- There are currently no refbacks.