Innovative approach in the improvement of student’s attention
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Anspoka, Z. (1999). Integrēts latviešu valodas mācību saturs un tā metodika sākumskolā. Promocijas darbs. Rīga: Latvijas Universitāte, 147 lpp.
Demidova, G. (2008). Mācīšanās traucējumu noteikšana un palīdzības iespējas. Metodiskais materiāls. Rīga, RD IJSD, 46 lpp.
Dulcan, M. K. (2010). Dulcan`s textbook of child and adolescent psychiatry. First edition. American Psychiatric publishing, Inc. Washington, DC, USA. 1023 p.
Matlin, M. W. (2009). Cognition. Seventh Edition. John Willey & Sons, Inc., 596 p.
Pedagoģijas terminu skaidrojošā vardnīca. (2000). I. Beļickis, D. Blūma, T. Koķe, D. Markus, A. Šalme, V. Skujiņa (vad.). - Rīga: Zvaigzne ABC, 248 lpp.
Petere, A. (2004). Integrētās mācības humānās paradigmas skatījumā. RPIVA Zinātniskie raksti IV. Rīga: RPIVA, 134. -140. lpp.
Sadock, B. J., Sadock, V. A. (2009). Concise textbook of child and adolescent psychiatry. Lippincott Williams & Wilkins. Philadelphia, USA. p. 33 – 43.
Sample, D., Smyth, R., Burns, J. (2005). Oxford handbook of psychiatry. Oxford university press. p. 681 – 725.
Schuhfried, G. (2012). COG. Cognitrone. Resurss pieejams: http://www.schuhfried.com/vienna-test-system-vts-alt/all-tests-from-a-z/test/cogcognitrone-1/ Skatīts: 20.12.2012.
Skola visiem. (2002). Autoru kolektīvs. – Rīga: SAC
Šmite, A. (2005). Integrētas mācības. Skolotājs, 4 (52), 18. – 26. lpp.
Špalleka, R. (2003). Palīdzība maziem haotiķiem. Rīga: Nordik
Tiļugs, L. (2008). Integrētās mācības – teorija un prakse. Starptautiskās zinātniskās konferences materiāli. Rīga : RPIVA, 356. – 364. lpp.
Zeldin, A.S. (2007). Mental Retardation. Resurss pieejams: http://emedicine.medscape.com/article/1180709-print Skatīts 15.09.2012.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2013vol2.560
Refbacks
- There are currently no refbacks.