Sources of Pedagogical Experience in the Study Process
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Bartlett, S., Burton, D. (2007). Introduction to Education Studies. SAGE Publications Ltd.
Brigmane, B. (2012). Pieaugušo pašpieredzes veidošanās mācīšanās procesā. Promocijas darbs pedagoģijā. Rīga: RPIVA.
Dirks, U./Hansmann, W. (Hg).(1999). Reflexive Lehrerbildung. Fallstudien und Konzepte im Kontext berufsspezifischer Kernprobleme. Weinheim.
Giese, M. (2010). Der Erfahrungsbegriff in der Didaktik – eine semiotische Analyse. In: Zeitschrift für Pädagogik, D 7484, Jan./Feb. 2010.
Kunze, I. (2000). Subjektive Theorien von Lehrerinnen und Lehrern. In: Die Deutsche Schule, Sonderheft 1/2000.
Meyer, H. (2002). Wege und Werkzeuge zur Professionalisierung in der Lehrerbildun. In: Berufswissen des Lehrers und Bezugswissenschaften der Lehrerbildung. W.Hörner, D.Schulz und H.W. Wollersheim (Hg.), Leipziger Universitätsverlag, S.41- 78.
Merriam , S.B. (2009). Qualitative Research. A Guide to Desing and Implementation. JOSSEY-BASS A Wiley Imprint.
Mezirow, J., & Associates (2000). Learning as transformation. San Francisco: Jossey-Bass.
Rubene, Z. (2006). Pašnoteiktās mācīšanās izpratne jauniešu kritiskās domāšanas izpētes kontekstā studiju procesā. No zināšanām uz kompetentu darbību. Titulredaktore I.Maslo. Rīga : LU Akadēmiskais apgāds. 72. – 89.lpp.
Schön, D. A. (1983). The reflective practitioner. How professionals think in action. London.
Terhart, E. (1991).Unterrichten als Beruf. Neuere amerikanische und englische Arbeiten zur Berufskultur und Berufsbiographie von Lehrern und Lehrerinnen. Köln.
Vispārējās izglītības likums, 1999. [Skatīts 2014. gada 15.janvārī]. Pieejams: http://likumi.lv/doc.php?id=20243
Veilzs, Dž., Baraņuks, R. (2008). Atvērtās izglītības revolūcija. Diena, 13. februāris.
Wagner, H.J. (1998). Eine Theorie pädagogischer Proffessionalität. Weinheim.
Елканов, С.Б.(1989). Основы профессионального самовоспитания будущего учителя. Москва: Просвещение.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2014vol1.770
Refbacks
- There are currently no refbacks.