Promotion of Pupils ’ Emotional Development in the Process of Listening to Music in Music Classes in Elementary School
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Erikson, E., H. (1980). Identity and the life cycle. New York; London: W.W.Norton&Company.
Goulmens, D. (2001). Tava emocionālā inteliģence. Rīga: Jumava.
Kriumane, L. (2013). Mūzikas skolotāja emocionālās kompetences pilnveide augstskolas studiju procesā. Mūzikas pedagoģija. Zinātniskie raksti IV sējums, Rīga, RPIVA, 46-102 lpp.
Marčenoka, M. (2012). Mūzikas uztveres un muzikālās gaumes mijiedarbības dialektika. Rēzekne: Rēzeknes augstskola.
Mayer, J., D., Salovey, P. (1995). Emotional intelligence and the construktion and regulation of feelings. Applied and Preventive Psychology Nr.4, Cambrige University Press, 197.–208. p.
Meikšāne, Dz. (1998). Psiholoģija mums pašiem. Rīga: RaKa.
Noteikumi par valsts standartu pamatizglītībā un pamatizglītības mācību priekšmetu standartiem. MK noteikumi Nr.1027, 2008 http://izm.izm.gov.lv/upload_file/Izglitiba/Vispareja_izglitiba/Direktora_gramata/39_MK_Nr.1027_Pamatizgl_standarts_291206 (skatīts 19.12 .2013).
Svence, G. (1999). Attīstības psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC.
Valbis, J. (2005). Skolēna personības attīstība – izglītības virsuzdevums. Rīga: Zvaigzne ABC.
Vorobjovs, A. (2000).Vispārīgā psiholoģija. Rīga: „Izglītības soļi”.
Изард, К. Э. (1999). Психология эмоций. Санкт–Петербург: Питер.
Анисимов, В.П. (2004). Диагностика музыкальных способностей детей. Москва: Владос.
Петрушин, В. И. (2009). Музыкальная психология. Москва: Академический Проект.
Холопова, В. Н. (2000). Музыка как вид искусства. Санкт – Петербург: Лань.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2014vol2.643
Refbacks
- There are currently no refbacks.