Computerized Attention Training Program and Vocal Ensemble Classes – means of Adolescent Attention Focusing Ability Development
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Grauzdiņa, I., Bernhofs, V. (2009). Mūzikas mācība. Mūzikas literatūras un solfedžo integrētais kurss. Koncepcija, materiāli II un III pakāpei. CD. Projekta Nr. 2009/0208/1DP/1.2.1.1.2/09/IPIA/VIAA/005. Tālākizglītības kurss: Daudzveidīgas mācību metodes profesionālās ievirzes un profesionālo vidējo mūzikas izglītības programmu mācību priekšmetā „Mācību valoda”. Rīga: Rīgas Doma kora skolas atbalsta biedrība, 159 lpp.
Imhof, M. (1995). Mit Bewegung zu Konzentration?: zu den Funktionen motorischer Nebentätigkeiten beim Zuhören. Münster: Waxmann, S. 483.
James, W. (2007). The principles of psychology, 1. New York: Cosimo Inc., 708 p.
Kolominskis, J. (1990). Cilvēks: Psiholoģija. Rīga: Zvaigzne, 220 lpp.
Liepiņa, S. (1975). Jaunāko klašu skolēnu uzmanība un tās izkopšana. Rīga: Latvijas PSR Izglītības ministrija, 46 lpp.
LR Izglītības likumu 47.pants - interešu izglītības programma. (29.10.1998). Latvijas Republika Saeima. Spēkā no 1.06.1999. Skatīts: 16.03.2013., pieejams: http://www.aic.lv/rec/LV/leg_lv/LV_lik/izgl_lik.htm#47
Marnauza, M., Gžibovskis, T., Ķiķere, V. (2009). Kognitīvo spēju attīstības anatomiskie psihofizioloģiskie pamati. Projekts Nr. 09.1128 „Kognitīvo funkciju attīstības metodes izstrāde pusaudžiem ar mācīšanās un kustību traucējumiem”, (01.01.-31.12.2009). Nepublicētais materiāls, 21 lpp.
Meiran, N., Dimov, E., Ganel. T. (2013). Selective attention to perceptual dimensions and switching between dimensions. Journal of Experimental Psychology, 39 (1), 191-201. APA PsyNET, DOI: 10.1037/a0027638. (Skatīts: 27.02.2013.)
Miezīte, S., Seile, M. (2002). Skola visiem: palīgs pedagogiem, psihologiem un vecākiem. Rīga: Skolu atbalsta centrs, 391 lpp.
Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca. (2000). Sast. autoru kol. V. Skujiņas vadībā. Rīga: Zvaigzne ABC, 248 lpp.
Psiholoģijas vārdnīca. (1999). Sast. autoru kol. G. Breslava vadībā, Rīga: Mācību grāmata, 157 lpp.
Puškarevs, I. (2001). Attīstības psiholoģija. Rīga: RaKa, 86 lpp.
Reulecke,W. (1991). Konzentration als trivalente Performanzvariable – theoretische. Prämissen, Rastermodell und empirisches Umsetzungsbeispiel. In J. Janssen, E. Hahn (Eds.). Konzentration und Leistung. Göttingen:Hogrefe, S. 63-73.
Rozentāls, M., Judins, P. (red.). (1964). Filozofijas vārdnīca. Rīga: Latvijas Valsts izdevniecība, 172. –173. lpp.
Sturm, W. (2007). Alertness. Manual of Training program CogniPlus. Sitz: Mödling, 33 p.
Voita, D. (2009). Neirozinātne un mūzika. Mūzikas ietekme uz kognitīvo funkciju attīstību. Projekts Nr. 09.1128 „Kognitīvo funkciju attīstības metodes izstrāde pusaudžiem ar mācīšanās un kustību traucējumiem”, (01.01.-31.12.2009). Nepublicēts materiāls, 4 lpp.
Voita, D., Augstkalne, D., Biseniece, Z., Černovska, B., Dudkina, A., Dzērve, S. u.c. (2012). Integratīva mācību metodika adaptācijai sociālajā vidē kognitīvo un kustību funkciju uzlabošanai. III daļa. Projekts Nr. 2009/0305/IDP/1.2.2.2.3.2./09-APIA/VIAA/122 Integratīvas mācību metodikas izstrāde un ieviešana adaptācijai sociālajā vidē skolēniem un jauniešiem ar mācīšanās, kognitīvo un kustību traucējumiem. Rīga: RPIVA, 480 lpp.
Vorobjovs, A. (2000). Vispārīgā psiholoģija. Rīga: Izglītības soļi, 212 lpp.
Солсо, Р. (2002). Когнитивная психология. Санкт-Петербург: Питер, 592 с.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2014vol2.645
Refbacks
- There are currently no refbacks.